3D yani şifre ile yapılmayan kredi kartı ödemelerinde kart sahibinin güvenliğini sağlamak amacıyla ilgili bankanın güvenlik biriminden onay istenir. Güvenlik birimi yapılan işlemin kart sahibinin bilgisi dahilinde olup olmadığını araştırır. Onay aşamasında sizinle iletişim kurmamız gerekebilir. Bu nedenle size kısa sürede ulaşabileceğimiz bir telefon numaranızın olması ya da kart sahibinin bankadaki bilgilerinin güncel olması önemlidir. Kart sahibinin bankadaki bilgileri güncel değilse ya da kart sahibine ulaşılamazsa işlem teyit edilemeyeceği için güvenlik onayı olumsuz sonuçlanır. Bu durumda sipariş iptal edilerek çekilen tutar kredi kartına iade edilir.
Bu süreci beklememek için ödemenizi 3D ile yani şifre ile yapmanızı öneririz.
Bunun birkaç nedeni olabilir:
- Kredi kartınızın limiti yetersiz olabilir
- Kartınız sanal alışverişe kapalı olabilir
- Kartınızın son kullanma süresi dolmuş olabilir
- Kart numarasını yanlış girmiş olabilirsiniz
- CVV numarasını yanlış girmiş olabilirsiniz
- İptal edilmiş bir kart kullanıyor olabilirsiniz
Bunları kontrol etmenize rağmen hata mesajı almaya devam ediyorsanız firmamızla iletişime geçebilirsiniz.
CVV Kredi Kartı’nızın arka yüzündeki imza şeridinin üstünde bulunan rakamın son 3 hanesine verilen isimdir.
Sipariş işlemleri sırasında ödeme seçeneğinizi belirleyeceğiniz sayfaya geldiğinizde banka hesap numaralarımızı görebilir ve size uygun olan banka hesap numaramızı seçerek işleminizi tamamlayabilirsiniz.
Banka Hesap Numaralarımıza Yardım / SSS menüsü içinden veya Hakkımızda & Yardım sayfasından ulaşabilirsiniz.
***Havale veya EFT ile ödemelerde mutlaka bildirim formu doldurunuz. Bu forma Yardım / SSS menüsünden veya sayfamızın altındaki Formlar menüsünde "Havale / EFT Bildirimi" sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Ödemelerinizi iki şekilde yapabilirsiniz:
-Kredi kartıyla taksitli veya tek çekim.
-Havale veya Eft.
Ürün başarıyla karşılaştırma listenize eklenmiştir.